середа, 7 вересня 2016 р.

План роботи РМО вчителів трудового навчання, технології, креслення на 2016-2017 н. р.



Методична рада

1.     Свідерський О. Л. – керівник РМО, учитель Новосанжарського НВК
2.     Байбара Т. В. – учитель Новосанжарського НВК.
3.     Шинкаренко Т. М. – методист районного методичного кабінету.

Методична проблема, над якою працює РМО «Особистісно-орієнтована освіта, як основний засіб створення оптимальних умов для розвитку  й становлення особистості учня в умовах реформування школи».
Аспекти: «Формування професійної та особистісної мобільності педагога та учня.
Реалізація проблемної теми буде здійснюватися за такою програмою:
Тема: Забезпечення мобільності вчителя та учня шляхом формування інформаційних та комунікативних компетенцій.
Мета: Розвиток у суб’єктів освітнього простору нового способу мислення  та здатності адаптуватися до змін у суспільстві.
Завдання:
-         створення моделі відкритого простору як складової єдиного інформаційно-освітнього простору України й виходу до світових ресурсів;
-         досягнення якісних змін професійного рівня педагогів, формування творчих дослідницьких якостей учасників освітнього процесу;
-         здійснювати модернізацію ресурсної бази школи для впровадження в  освітній процес інноваційних форм навчання.




















І. ВСТУП

Аналіз роботи
методичного об’єднання вчителів трудового навчання,  креслення за 2015-2016 н. р.

До складу РМО вчителів трудового навчання, креслення входить 29 учителів. З них 13 з вищою категорією, 10 – з першою, 1 – з другою, 4 – спеціаліста, 1 – з педагогічним званням «Учитель-методист» та 3 – «Старший учитель».
Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено:
- у 5, 6, 9 класах – 1 год. на тиждень; у 7-8 класах – 2 год. на тиждень (наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2009 № 66);
- у 10 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень (лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2010 № 1/9-543);
- у 10 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень (лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2010 № 1/9-543);
- у 11 класах універсального профілю – 2 год. на тиждень (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.05.2003 № 306);
Вивчення трудового навчання відбувається як у змішаних групах так і окремо для хлопців та дівчат. Поділ класів на групи здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.02 № 128, і відбувається при наявності в класі більше 27 учнів.
Ппрограмою передбачено інваріантну (обов’язкову) та варіативну складові, які приблизно рівні між собою. Інваріантна складова вивчалась у першому півріччі, варіативна – у другому. Навчальний заклад самостійно формував змістове наповнення варіативної складової з  варіативних модулів. Варіативні модулі обирав учитель у залежності від матеріально-технічної бази, особистої фахової підготовленості, регіональних традицій та бажання учнів. Вивчення варіативних модулів відбувалося за окремо розробленими програмами.
Зменшення кількості учнів та скорочення навчального плану у 5, 6, 9 класах до однієї години на тиждень приводить до того, що вчителі більшості навчальних закладів не можуть мати тижневе навантаження вісімнадцять годин. У результаті вчителям доводиться суміщати години з інших предметів..
РМО  вчителів трудового навчання, технології у 2015-2016 навчальному році  працювало  над науково-методичною проблемою: «Забезпечення мобільності вчителя та учня шляхом формування інформаційних та комунікативних компетенцій». Аспектом даної проблеми було: Формування професійної та особистісної мобільності педагога та учня.
        Мета: Розвиток у суб’єктів освітнього простору нового способу мислення  та здатності адаптуватися до змін у суспільстві.
       Завдання:
-         створення єдиного  інформаційно-освітнього простору України й виходу до світових ресурсів;
-         досягнення якісних змін професійного рівня педагогів, формування творчих дослідницьких якостей учасників освітнього процесу;
-         здійснювати модернізацію ресурсної бази школи для впровадження в  освітній процес інноваційних форм навчання.
 Аналізуючи уроки, відвідані протягом року,  можна зробити висновок, що вчителі у своїй діяльності керуються вимогами сучасних навчальних програм з трудового навчання, у яких передбачена орієнтація   на   застосування   проектного   навчання.   В   основу   проектного   навчання покладено провідні ідеї особистісно-орієнтовного навчання та свободи творчості школярів, за якими навчально-виховний процес відбувається, виходячи з потреб, інтересів і здібностей школярів, які вивчають освітню галузь «Технології». Свобода творчості дітей має глибоке педагогічне значення. Вона збільшує розумовий кругозір школяра, продуктивність його фантазії, викликає позитивні емоції, збуджує його активність, дає змогу накопичувати трудові навички.
Згідно з річним планом роботи відділу освіти Новосанжарської райдержадміністрації та районного методичного кабінету Новосанжарської районної ради Полтавської області на 2015-2016 навчальний рік протягом листопада-січня  проведена перевірка стану викладання й рівня навчальних досягнень учнів з предметів «Трудове навчання» (5-9 класи), «Технології» (10-11 класи) у Сухомаячківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Малоперещепенськй ЗОШ І-ІІІ ступенів імені  М. А. Клименка, Лелюхівській ЗОШ І-ІІ ступенів.
Мета: проаналізувати й узагальнити матеріали вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з трудового навчання (5-9 класи), технології (10-11 класи).
У процесі вивчення було відвідано уроки з предметів «Трудове  навчання» (5-9 класи), «Технології» (10-11 класи), проведено індивідуальні бесіди з учителелями щодо питань удосконалення навчально-виховної та самоосвітньої роботи, вивчено рівень навчальних досягнень учнів, проаналізовано стан матеріально-технічного й навчально-методичного забезпечення викладання предметів, рівень використання наявної бази, перевірено шкільну документацію.
Викладання трудового навчання, технології здійснюється за навчальними програмами, затвдженими МОН.
Викладання трудового навчання здійснюють:
-          у Малоперещепинській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені  М. А. Клименка 2 вчителі трудового навчання: Скидан Лариса Євгеніївна, за фахом  учитель біології, стаж роботи 28 років, вища категорія, звання «Старший учитель», трудове навчання та технології викладає 10 років, курси перепідготовки з даного предмета проходила в 2012 році; Гайдар Ігор Юрійович, за фахом  учитель математики, фізики, стаж роботи 33 роки, вища категорія, трудове навчання викладає 10 років, курси перепідготовки з даного предмета проходив у 2013 році.
-          У  Сухомаячківській ЗОШ І-ІІІ ступенів - Козирод Вадим Михайлович, учитель загальнотехнічних дисциплін та основ сільськогосподарського виробництва, стаж роботи 27 років, І категорія.
-         У Лелюхівській ЗОШ І-ІІІ ступенів – Жильченко Олеся Тихонівна, учитель хмії та біології, стаж роботи 29 років, вища категорія, звання «Старший учитель», трудове навчання викладає 23 роки, курси перепідготовки з даного предмета проходила в 2011 році, у 2016 році планується проходження курсів з трудового навчання.
Матеріали перевірки свідчать про те, що програма з трудового навчання в даних  школах виконується. Адміністраціями шкіл здійснюється контроль за станом викладання трудового навчання, приймаються відповідні управлінські рішення. 
У  вчителів є інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання в 2015-2016 навчальному році, науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів. Наслідки вивчення документації, відвідування уроків свідчать про те, що вчителі мають відповідну фахову науково-теоретичну підготовку, володіють методикою викладання предмета, забезпечують засвоєння учнями основних теоретичних та практичних знань, передбачених програмою.
Уроки проводяться на відповідному науково-методичному рівні, мають комунікативну спрямованість, учителі планують уроки грамотно, цілі уроку завжди відповідають змісту, методам, формам навчання, відрізняються ретельно продуманою організацією, мають яскраво виражений виховний характер, знання вікових особливостей дітей, раціональний розподіл використання часу, уміння створити атмосферу співпраці. Учителі трудового навчання  знайомлять учнів з необхідними для роботи матеріалами, інструментами, пристосуваннями, звертають увагу на прийоми безпечної роботи, розвивають практично-діяльнісну компетентність учнів, велику увагу приділяють розвитку творчих здібностей учнів, використовуть групові та парні форми роботи, застосовують ІКТ на уроках трудового навчання, використовують міжпредметні зв’язки. Залучають учнів до виконання колективних проектів.
Учителі працюють над формуванням технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя й активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства для реалізації творчого потенціалу учнів.
Практична частина всіх програм виконується   в повному обсязі. На час перевірки відставання у вивченні програмного матеріалу з предметів,  які підлягали перевірці, не було.
У  Малоперещепинській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені  М. А. Клименка наявна комбінована майстерня з обробки металу на 9 робочих місць, з обробки деревини - на 20. Є 2 свердлильних верстати, 4 – з обробки деревини, 2 фрезерних верстата, 2 токарних верстата по металу. Працює в майстерні Гайдар Ігор Юрійович, учитель трудового навчання.
У процесі ознайомлення з роботою вчителів-предметників було:
-          переглянуто календарне та поурочне планування з трудового  навчання в 5-9 класах та технології в 10-11 класах;
-         відвідано уроки технології  в 11 класі з теми «Ознайомлення з технологією виготовлення й оформлення листівок»;
-         проведено індивідуальні бесіди з учителеми щодо питань удосконалення навчально-виховної та самоосвітньої роботи;
-          проведено ознайомлення з рівнем навчальних досягнень учнів; з матеріально-технічною базою й навчально-методичним забезпеченням викладання предмету, рівнем використання наявної бази;
-         переглянуто шкільну документацію, організацію позакласної роботи з предмета.
-         з’ясовано, що вчителі використовуть варіативні модулі з трудового навчання.
Основне завдання вчителі вбачають у тому, щоб забезпечити підготовку учнів до трудової діяльності в різних сферах виробництва та домашнього господарювання, тому більшість часу уроку відводять на виконання завдань практичного характеру. Цікаво й змістовно викладають теоретичний матеріал, уміло демонструючи трудові операційні прийоми, власним ставленням до праці заохочують учнів, розвивають їх творчість та ініціативу. Розглядають складові виробничого процесу, зміст та характер праці на виробництві,  готують учнів до самостійного життя та праці в умовах ринкової економіки.  
У плані роботи Малоперещепинської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені                     М. А. Клименка зазначено перевірку стану викладання трудового навчання, технології протягом вересня-січня 2015-2016 навчального року й обговорення результатів вивчення даного питання на педагогічній раді школи.
Викладання предметів «Трудове навчання» та «Технології» у Сухомаячківській ЗОШ І-ІІІ ступенів проводиться на базі шкільної  комбінованої майстерні, яка відповідає Положенню про навчальні майстерні загальноосвітніх навчальних закладів, Положенню про навчальні кабінети та вимогам Санітарних правил і  норм облаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу. Уроки з трудового навчання проводяться в шкільній майстерні. Загальна площа майстерні - 72 кв. м., вентиляція – природна, підведено центральний водогін, опалювання – центральне, площа на одного учня - 3,6 кв.м. Для зберігання інструментів, заготовок, незакінчених робіт учнів, матеріалів є одна кімната, площею 12 кв.м. Наявна матеріальна база, необхідна для вивчення предмета, але деяке обладнання вже застаріле. У наявності є робочі слюсарні верстаки в кількості – 8 шт, токарні -1, свердлильні - 1, горизонтально-фрезерні - 1, електроконструктори  для учнів 5-8 класів у кількості - 8, круглопилковий верстат - 1, деревообробний - 1, для обробки деревини – 9, крім цього в майстерні є ножівки, пилки, рубанки, стамески, молотки, набори для різьби, фуганки та інше. Наявне в майстерні  обладнання експлуатується із захисними  та вентиляційними пристроями. Така матеріально-технічна база дає змогу закріплювати на практиці знання учнів про технологічну діяльніст, при цьому особлива увага звертається на місце й роль інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному виробництві та повсякденному житті.
Учитель Козирод В.М. навчався на курсх «Інтел», володіє комп’ютером на достатньому рівні, тому в роботі використовує сучасні ІКТ, інтерактивну дошку, уміє створити презентації. У майстерні є аптечка першої медичної допомоги, на видних місцях розташовані інструкції з техніки безпеки, є комплект засобів пожежогасіння, у належому стані система електрозахисту.
У майстерні наявна різна довідкова література, якою користується вчитель. Є графік роботи шкільної комбінованої майстерні, який затверджений директором школи.
У ході вивчення роботи вчителя, виявилося, що наявні всі необхідні документ, що регламентують роботу шкільної майстерні, а саме:
1. Акт-дозвіл на проведення навчальних занять у майстерні.
2. Журнал проведення тематичного інструктажу з ТБ у шкільній майстерні.
3. Інструкції з ТБ.
4. План роботи майстерні.
5. План роботи гуртка «Умілі руки».
6. Журнал обліку матеріалів та обладнання.
7. Навчально-технічна документація (креслення, технологічні картки, роздатковий матеріал, таблиці, плакати).
8. Паспорти верстатів та приладів.
9. Документація про атестацію робочих місць.
10. Журнал вступного інструктажу (з підписами учнів).
11. Журнал обліку з продуктивної праці.
У майстерні наявний перспективний план покращення матеріально -технічної бази, яким передбачено потребу в плакатах з техніки безпеки, придбання літератури для проведення курсу «Людина і світ професій», таблиць демонстрацій «Деревообробка», «Металообробка», «Електротехнічні роботи», відеоматеріалів для проведення уроків трудового навчання та інше. Крім перспективного, наявний план роботи майстерні, яким передбачено зберігання та проведення обліку матеріалів майстерні, оформлення виставок за темами, поповнення майстерні науково-методичною літературою, виготовлення карнизів, поличок, саморобних наочних посібників, випуск стінної газети  «Умілі руки» та інше.
Учитель працює за такими модулями:
5 клас- Технологія ажурного випилювання. Технологія догляду за
             тваринами.
6 клас – Технологія обробки тонколистового металу. Технологія
              електротехнічних робіт.
7 клас – Проектування та виготовлення виробів з деревини.
        8 клас – Технологія токарної обробки деревини. Технологія заготівлі та
               зберігання продуктів.
 9 клас – Технологія обробки деревини.
 10 клас – Технологія пірографії.
 11 клас – Технологія дизайну предметів інтерєру.
У ході відвідування уроків виявилося, що вчитель досконало володіє матеріалом, уміє особисто показати процес  виготовлення того чи іншого виробу, особливу увагу звертає на знання й точне дотримання учнями правил безпечної роботи, виробничої санітарії й особистої гігієни, навчанню тільки безпечних прийомів роботи, ознайомленню із заходами попередження травматизму та надання в разі необхідності першої медичної допомоги.
Велике значення надається постійному систематичному контролю за виконанням учнями вимог, що ставляться до них. У процесі вивчення нового матеріал, учитель спрямовує роботу учнів на ґрунтовне  й свідоме засвоєння матеріалу, учить учнів виділяти зі змісту виучуваного головне, належну увагу приділяє його багаторазовому повторенню та засвоєнню безпосередньо на уроці. Цьому сприяє блочна подача нового матеріалу, використання цікавих повідомлень з теми, постановка проблемних питань. Належно організована робота в групах, парах, індивідуальна діяльність, використання елементів інтерактивного навчання. Ці прийоми та методи навчання сприяють тому, що учні свідомо засвоюють матеріал, уміють аналізувати та зіставляти, робити висновки, вносити пропозиції, знаходити оптимальні шляхи розв’язання проблеми та використовувати свої знання на практиці. На всіх етапах уроку прослідковується активний двосторонній зв’язок «учитель-учень». У процесі перевірки рівня засвоєння учнями  програмового матеріалу  Козирод В.М. використовує різні форми роботи, а саме: усне опитування, тестування, робота з «німими малюнками», розв’язування завдань як теоретичного так і практичного характеру, командні, парні, індивідуальні змагання та інше. Як результат: із 72 учнів, яких навчає Козирод В.М. більшість мають високий та достатній рівень знань за результатами І семестру. Крім того, висока результативність участі учнів у ІІ (районному) етапі учнівських олімпіад з трудового навчання. Проаналізувавши  досягнення за три роки, маємо такий результат:
 - 2013 рік – ІІ місце Клименко В’ячеслав, ІІІ місце – Шишацький Ігор.
         - 2014 рік - ІІ місце – Шишацький Ігор.
        -  2015 рік – І місце – Шишацький Ігор, ІІ місце – Бабенко Артем та
                                            Ліщинський Станіслав.
Також учні беруть участь в обласному етапі олімпіади з трудового навчання.
Учитель здійснює міжпредметні зв’язки з математикою, фізикою, хімією, історією, географією, образотворчим навчанням. У процесі трудового навчання добре використовуються знання учнів, які вони отримали в процесі вивчення  курсу за вибором із  креслення.
Учитель Козирод В.М. проводить позакласну роботу з учнями  з  трудового навчання, а саме: заняття гуртка «Умілі руки. Роботи, виготовлені учнями, демонструвалися на ярмарку педагогічних технологій «Творчі сходинки освітян Новосанжарщини», проводить ремонт обладнання майстерні, виготовляє  разом з учнями стенд, підставки, указки, виставки творчих робіт учнів.
Трудове навчання в Лелюхівській школі відбувається в 5-7 класах відповідно до «Навчальної програми з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9 класи» (авт.: В.Сидоренко та інші), у 8-9 відповідно до програми «Трудове навчання. 5-9 класи» (нова редакція) (за загальною редакцією В.Мадзігона) за вибраними модулями:
Клас
Обовязкова для вивчення складова
Варіативна складова
5
Блок 2.
Технологія виготовлення виробів з аплікацією
Модуль 1.
Технологія виготовлення виробів з аплікацією.
Модуль 2.
Технологія виготовлення вишитих виробів.
6
Блок 2.
Технологія виготовлення вишитих виробів
Модуль 1.
Технологія виготовлення виробів, оздоблених аплікацією з природних матеріалів.
Модуль 2.
Технологія вирощування рослин (квітів) та догляду за ними.
7
Блок 2.
Технологія виготовлення виробів, в’язаних гачком
Модуль 1.
Технологія оздоблення виробів українською народною вишивкою
8

Модуль 1.
Технологія вишивання мережками
Модуль 2.
Технологія української народної вишивки.
Модуль 3.
Технологія оздоблення одягу
Модуль 4.
Технологія писанкарства.
Примітка. Оскільки немає поділу класу на групи, згідно програми можна вибирати 4 варіативні модулі.
9
Проектування та виготовлення комплексного виробу
Технологія виготовлення швейних виробів (машинним способом)
      Уроки проводяться на високому методичному рівні, з використанням наочного матеріалу. Учні неодноразово презентували свої роботи на шкільних виставках, долучалися до різних акцій, виготовляли обереги, талісмани, маскувальні сітки для бійців АТО. Щороку учні Олесі Тихонівни беруть участь у районному конкурсі «Рукоділля та дизайну», за що неодноразово нагороджувалися грамотами.
       Вивчення стану викладання предмета «Трудове навчання» показало, що вчитель добре обізнаний із сучасними вимогами щодо проведення уроків і позакласної роботи з предмета, знає програму, пояснювальні записки до неї, ознайомлена з методичними рекомендаціями щодо викладання предмету трудового навчання. Свою роботу спрямовує на формування технічно, технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя й активної трудової діяльності в умовах необхідних знань, умінь і навичок ведення домашнього господарства й забезпечення умов для професійного самовизначення учнів, вироблення в них навичок творчої діяльності, виховання культури праці, здійснення допрофесійної підготовки за їхнім бажанням і з урахуванням індивідуальних можливостей.  Навчання створює сприятливі умови для професійного самоврядування учнів, сприяє розвитку технічної творчості та конструкторських здібностей, морально-вольових якостей, культури праці. На заняттях у процесі вивчення теорії й на практиці учні ознайомлюються з різними професіями, у них формується інтерес до професії.
      Учбовий процес учитель будуює так, щоб якомога більше використовувати міжпредметні звязки. На уроках трудового навчання школярі використовують знання з фізики, хімії, математики, кресленн.
       Особливу увагу вчитеь звертаює на знання й точне дотримання учнями правил безпечної роботи, навчає їх безпечним прийомам роботи, ознайомлює їх із заходами попередження травматизму, тому на уроках трудового навчання немає травм учнів.
За результатами І семестру 2015-2016 навчального року 33 учні  (58 %) 5-9 класів мають високий рівень знань, 20 учнів  (35 %) 5-9 класів мають достатній рівень знань, 4 учні (7 %) 5-9 класів мають середній рівень знань. Початкового рівня знань не має жодень учень 5-9 класів.
Оцінки підтвердили – 18 учнів - 90%
Оцінки знизили - 1 учень - 5%  
Оцінки підвищили- 1 учень- 5%
 У результаті перевірки виявлено, що учні 9 класу добре знають теоретичний матеріал: етапи виконання проекту, розкроювання виробів, прання, прасування, крій в розгортку й згин, лицевий  і виворотний бік тканини, уміють характеризувати одяг. Розпізнають, накладний і настрочений шви; вишивки однобічні й двобічні, різні техніки вишивання.
У Лелюхівській школі відсутній кабінет  трудового навчання та майстерня.
У ІІ етапі (районному)  (08.11.2015) Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання взяли участь 25 учнів із  11 (усього 26) навчальних закладів району:
- 8 класів - 8 учнів, із них: дівчат – 2 (Новосанжарський НВК – І м., Руденівська ЗОШ), хлопців – 6 (Новосанжарський НВК, Нехворощанська ЗОШ, Богданівський НВК, Кустолівська ЗОШ, Кунцівська ЗОШ – І м., Сухомаячківська ЗОШ).
- 9 класів - 8 учнів, із них: дівчат – 3 (Новосанжарський НВК – І м., Руденівська ЗОШ, Соколовобалківська ЗОШ), хлопців – 5 (Новосанжарський НВК, Богданівський НВК – Ім., Кустолівська ЗОШ, Стовбинодолинівський НВК,  Сухомаячківська ЗОШ).
- 10 класів - 4 учнів, із них: дівчат – 1 (Руденівська ЗОШ – І м.), хлопців – 3  (Кустолівська ЗОШ – І м., Великокобелячківська ЗОШ, Малокобелячківська ЗОШ).
- 11 класів – 5 учнів, із них: дівчат – 2 (Руденівська ЗОШ, Соколовобалківська ЗОШ – І м.) хлопців – 3  Кустолівська ЗОШ,   Сухомаячківська ЗОШ – І м., Кунцівська ЗОШ).
У  ІІІ обласному етапі беруть участь 6 учнів 9-11 класів (3 дівчат, 3 хлопців) із Новосанжарського НВК, Богданівського НВК, Кустолівської, Руденківської, Сухомаячківської, Соколовобалківської загальноосвітніх шкіл).
Не брали участь через суб’єктивні чи об’єктивні причини  в ІІ етапі (районному)  (08.11.2015) Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання учні із 15 шкіл району (Драбинівського НВК, Полузірського НВК, Дубинівського НВК,  Маячківської, Малоперещепинської, Старосанжарської, Крутобалківської, Пристанційнівської, Великосолонцівської, Зачепилівської, Лелюхівської, Лівенської, Супротивнобалківської, Пологівської, Шедіївської шкіл).
У ІІІ (обласному) етапі  Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання Шишацький Ігор, учень 11 класу Сухомаячківської ЗОШ І-ІІІ ступенів виборов ІІ місце (учитель Козерод Вадим Михайлович).














План роботи РМО
 вчителів трудового навчання, креслення
на 2016-2017 н. р.

№ п/п
Зміст роботи
Дата виконання
Виконавець
Примітка
І. Тематика засідань
1.
·        Про підсумки роботи в 2015-2016 н. р. та завдання щодо підвищення ефективності роботи в 2016-2017 н. р.
·        Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання, технології в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 н. р. (Лист МОН від_________ №________).
·        Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення креслення в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 н. р. (Лист МОН від_________ №________).
·        Особливості вивчення предметів трудового навчання, технології у 8 класі за новою програмою. Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи.
·       Зразок оформлення класного журналу.
Серпень,
2016 р.

Шинкаренко Т. М.


Свідерський О. Л.






Свідерський О. Л.
  


Шинкаренко Т. М.,
Свідерський О. Л.





Шинкаренко Т. М.

2.
·        Підсумки ІІ (районнго) та ІІІ (обласног) етапів олімпіади з трудового навчання, технології.
·        Звіти вчителів, що атестуються.
Січень,
2017р.
Протягом
року
Шинкаренко Т. М.,
Свідерський О. Л.
Учителі району, що атестуються

ІІ. Тематика практичних семінарів

1.
Удосконалення технологічної освіти в сучасних умовах
Листопад,
2016
Шинкаренко Т. М.,
Романченко С. М..

2.
Використання комп’ютерних технологій при вивченні правил дорожнього руху та будови автомобіля
Грудень- березень,
2017 р.
Шинкаренко Т. М.,
Гамалій А. О.

3.
Майстер-класи з трудового навчання в педагогічно-практичній майстерні «Професійне самовдосконалення педагога – шлях до педагогічної майстерності»

- Кустолівська ЗОШ,  Тищенко В. М.;
- Старосанжарська ЗОШ,
 Кульчинський С. В.;
- Полузірський НВК, Кульчинська Н. І.

ІІІ. Позакласна робота

1.
Провести ІІ (районний) етап олімпіади з трудового навчання, технології
Грудень,
2016 р.
Шинкаренко Т. М.,
учителі району,


2.
Провести районний етап конкурсу з креслення
Листопад-грудень
2016 р.
Шинкаренко Т. М.,
Члени журі


3.
Створити сайт учителів трудового навчання, технології, креслення Новосанжарщини
Протягом
року
Шинкаренко Т. М.,
учителі
трудового навчання, технології, креслення  району

4.
Взяти участь у районному ярмарку педтехнологій «Творчі сходинки освітян Новосанжарщини».
Березень-квітень,
2017 р.
Шинкаренко Т. М.,
учителі мистецьких
дисциплін району

5.
Методичний кейс «Трудове навчання, технології, креслення.8 клас»
Вересень-жовтень, 2016 р.
Шинкаренко Т. М.,
учителі
трудового навчання, технології, креслення району

IV. Обласні заходи
1.
Брати участь у обласних семінарах та майстер-класах, що проводить ПОІППО
Протягом
року
Шинкаренко Т. М.,
учителі
трудового навчання, технології, креслення району


2.
Засідання обласної СДГ учителів трудового навчання «Формування технологічних компетентностей та конкурентно спроможної особистості»
Жовтень
Шинкаренко Т. М.,
учителі трудового навчання, технології, креслення району


3.








Немає коментарів:

Дописати коментар