8 квітня на базі Новосанжарського навчально-виховного
комплексу відбувся постійно діючий семінар учителів художньо-естетичного циклу
та керівників гуртків художньо-естетичного напряму. Формування
загальнокультурних компетентностей учнів у процесі викладання предметів художньо-естетичного
циклу – тема засідання.
Згідно з концепцією загальної
середньої освіти України, основним напрямком розвитку сучасної середньої освіти
є компетентнісно-орієнтований підхід до навчання. Світова практика показує, що
основною технологією формування ключових компетенцій учнів є метод проектів, що
дозволяє, використовуючи найменші затрати ресурсів, створити в навчальному
процесі умови діяльності, максимально наближені до реальних.
Проектний метод у компетентнісно
спрямованій освіті - це інструмент, який
створює унікальні передумови для розвитку ключових компетенцій (соціальних,
полікультурниих, інформаційних, комунікативних) і самостійності в осягненні
нового, стимулюючи природну допитливість і творчий потенціал. Відомо, що
творчий учитель – це той, хто може ефективно й самостійно діяти та відчувати в
цьому потребу.
Отже, творчі вчителі нашого
району працювали над соціально-педагогічними проектами: І група створювала модель
компетентнісного учня ХХІ століття, ІІ група – учителя ХХІ століття. Кожна
спільнота виробляла свій оригінальний рецепт, запропонованої моделі, супроводжуючи
рядками із пісень свої творіння. Презентували проекти за схемою:
-
учасники проекту (назва групи);
-
тип проекту;
-
актуальність проекту як навчальної технології;
-
мета та завдання проекту.
Оригінальними й креативними
виявилися запропоновані спільні роботи.
Про вокально-хорову роботу з
різними за рівнем музичних здібностей групами дітей на уроках музичного
мистецтва та в позакласний час поділилася досвідом роботи Мостова Олена Вікторівна, учитель музичного мистецтва
Руденківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Про техніку декупаж на уроках
образотворчого мистецтва - М’якота Яна Сергіївна,
учитель образотворчого мистецтва Дубинівського НВК.
На завершення оформили методичний
кейс із пропозиціями та порадами.
Немає коментарів:
Дописати коментар