пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

Критерії оцінювання


  Критерії  оцінювання якості праці вчителя трудового  навчання ( скориговані)

п/п
   
    Критерії

    Показники

Розрахунок  показників

Джерело інформації
1.
Доступність та  результативність навчальної  діяльності
Навченість учнів у динаміці









Навченість не змінюється й не є оптимальною - 0
Навченість не змінюється, але є оптимальною або спостерігається позитивна динаміка - 1
Значна позитивна динаміка або навченість має стабільно високий рівень - 2
Характеристи-ка проміжної та підсумкової атестації, класні журнали, звіти, довідки. Дані за останні 3 роки  по класах на вибір.
Якісна успішність з предмету всіх учнів
Негативна динаміка - 0
Якість знань не змінюється і є оптимальним - 0,5
Якість знань не змінюється, але є оптимальною або спостерігається позитивна динаміка - 1
Значна позитивна динаміка або якість знань не змінюється, але має стабільно високий рівень - 2
Кількість учнів, які проявляють інтерес до вивчення предмета
(олімпіади, конкурси)
Показник не розкрито - 0
Кількість учнів, які проявляють інтерес до предмета, становить до 50% - 1
Кількість учнів, які проявляють інтерес до предмета, становить понад 50% - 2
Позитивна динаміка вирішення виховних і  розвиваючих програм навчання (розвиток загальнонавчальних умінь, компетентностей, виховання особистісних якостей учнів)
Показник не розкрито - 0
Показник розкрито частково - 0,5
Показник розкрито - 1
Максимально можлива кількість балів за критерієм 1 - 7 балів
2.
Організація й результативність позаурочної діяльності з предмета
Систематичність позаурочної діяльності
Позаурочна діяльність не представлена - 0
Поодинокі позаурочні заходи протягом року, не вимагають тривалої підготовки - 0,5
Наявність програми або плану позаурочної діяльності з предмета, позаурочна діяльність обґрунтована і систематична - 1
Позаурочна діяльність обґрунтована і систематична, має різноманітні, в тому числі інноваційні форми - 1,5
Перспектив-ний план роботи вчителя, аналіз роботи майстерні (останні 3 роки)
Наявність особливих досягнень учнів
Досягнень немає - 0
Учні є переможцями олімпіад, конкурсів міського (районного) рівня - 1
Учні є переможцями обласних олімпіад, конкурсів, змагань, є учасниками всеукраїнських і міжнародних конкурсів та проектів - 1,5
Учні є переможцями та призерами всеукраїнських та міжнародних олімпіад, конкурсів, змагань - 2
Дипломи, грамоти, подяки, протоколи.
Кількість учнів, залучених до позаурочної діяльності (конкурси, проектна діяльність, гуртки, за винятком олімпіад, факультативів)

Учні не залучені - 0
Залучено до 15% від загальної кількості учнів - 0,5
Залучено від 15 до 35% учнів - 1
Залучено більше 35 % учнів - 1,5
Перспектив-ний план роботи вчителя, аналіз роботи майстерні (останні 3 роки)
Максимально можлива кількість балів за критерієм 2 – 7,5 балів
3.
Забезпечення високої якості організації освітнього процесу на основі ефективного використання сучасних освітніх технологій, у тому числі ІКТ
Активне використання проектних і дослідницьких технологій в освітньому процесі
Низький рівень представленості показника - 0
Середній рівень представленості показника - 1
Високий рівень представленості показника - 1,5
Перспектив-ний план роботи вчителя, аналіз календарно – тематичного плану
Використання ІКТ в освітньому процесі
Використання ІКТ зводиться до мультимедійної презентації як сучасного засобу наочності - 0,5
Представлені різноманітні форми ІКТ, що використовуються вчителем (презентації, інтернет-ресурси, електронні довідники, тести і т.д.) - 1
Вчитель використовує дистанційні форми роботи з учнями - 1,5
Учитель представляє інноваційні форми використання ІКТ, використовує цифрові освітні ресурси - 2
Максимально можлива кількість балів за критерієм 3 – 3,5 балів
4.
Професійний розвиток вчителя
Засвоєння програм підвищення кваліфікації або професійної перепідготовки
Засвоєння програм не представлено - 0
Засвоєння програм у формі стажувань, курсів очної, очно заочної або дистанційної форм навчання - 1
Дипломи, свідоцтва


Результати методичної роботи


Робота з методичної теми не ведеться, не бере участь у роботі ШМО, педрадах - 0
Бере участь у роботі ШМО, педрадах, виступи відображають системний характер роботи над методичною темою - 0,5
Активно бере участь в роботі педрадах, шкільного або міського (районного) МО, виступає з доповідями, звітами, проводить відкриті уроки і заходи, розроблені і представлені дидактичні матеріали і методичні рекомендації - 1


План роботи, аналіз роботи школи (останні 3 роки), довідки, доповіді тощо)
Узагальнення особистого педагогічного досвіду
Педагогічний досвід не представлено - 0
Педагогічний досвід узагальнено та подано у вигляді статей у друкованих виданнях  - 1
Педагогічний досвід узагальнено та подано у вигляді статті у друкованих виданнях , індивідуальних творчих проектів, звітів про результати дослідно-експериментальної роботи на обласному рівні -1,5
Педагогічний досвід узагальнено за модульною технологією і представлений в обласному банку педагогічних даних - 1
Копії публікацій, статей, творчих проектів
Презентація узагальненого особистого педагогічного досвіду
Участь у конкурсах професійної майстерності на місцевому(районному)
 рівні - 0,5
Участь у конкурсах професійної майстерності на обласному
 рівні - 1
Участь у конкурсах професійної майстерності на всеукраїнському
 рівні - 1,5
Проведення  майстер-класу на конференціях і семінарах міського(районного) рівня - 0,5
Проведення  майстер-класу на конференціях і семінарах  обласного  рівня - 1
Дипломи, грамоти, подяки, протоколи.
Максимально можлива кількість балів за критерієм 4 – 10 балів


5.



Організація виховної роботи



Форми організації виховання



Не займається - 0
Займається несистематично - 0,5
Традиційний підхід до виховання
на уроках - 1
Проведення предметних тижнів, вечорів, конкурсів майстерності - 2



Анкетування учнів, батьків, урок
Максимально можлива кількість балів за критерієм до 3 балів
6.
Дотримання трудової дисципліни і належне виконання трудових обов'язків
Порушення трудової дисципліни
Трудова дисципліна порушується неодноразово - мінус 2 бали
Трудова дисципліна порушена одноразово - мінус 1 бал
Трудова дисципліна
дотримується - 0,5
Акти, довідки, доповідні, заяви
Виконання посадових обов'язків
Численні зауваження та стягнення з боку адміністрації
школи - мінус 2 бали
Наявність одноразових зауважень та стягнень з боку адміністрації школи - мінус 1 бал
Стягнень та зауважень немає, посадові обов'язки виконуються своєчасно - 0,5

Відсутність листів непрацездатності протягом
року - 2 бали
Максимально можлива кількість балів за критерієм до 3 балів
7.
Аналіз стану матеріально – технічної бази шкільних  майстерень
Напрями  роботи з розвитку матеріально – технічної бази майстерень
Наявність паспорту
 майстерні – 0,5
Збереження інструменту та обладнання – 0,5
Атестація робочих місць – 0,5
Наявність методичної літератури, довідників, тестових
матеріалів – 0,5
Заходи дотримання правил техніки безпеки – 1

Перспектив-ний план розвитку майстерні, інструкції з безпеки праці, журнал інструктажів з БП
Максимально можлива кількість балів за критерієм до 3 балів
8.
Використання заходів направлених на збереження здоров’я дітей в освітньому процесі
Результати роботи по збереженню і зміцненню здоров'я учнів
Вчитель оптимізує навчальний процес з метою збереження та зміцнення здоров'я учнів - 1
Представлені оригінальні методики використання вчителем для зміцнення здоров'я учнів - 1,5
Робота по збереженню та зміцненню здоров'я дітей не ведеться - мінус 1 бал
Програми, плани  роботи вчителя
9.
Залучення батьків до освітньо виховного процесу
Організація роботи з батьками
Вчитель використовує різноманітні форми організації роботи з батьками - 1
Батьки беруть активну участь у проведенні  заходів, запланованих вчителем - 1
Педагог реалізує запити батьків до змісту й організації освітнього процесу (приклади) - 1
Індивідуаль-ний план роботи вчителя, виступи на батьківських зборах
Максимально можлива кількість балів за критерієм 1 - 3 бала
Максимально можлива кількість балів за всіма критеріями – 40 балів









Немає коментарів:

Дописати коментар