№
п/п
|
Критерії
|
Показники
|
Розрахунок показників
|
Джерело інформації
|
||
1.
|
Доступність та результативність
навчальної діяльності
|
Навченість учнів у динаміці
|
Навченість не змінюється й не є оптимальною - 0
Навченість не змінюється, але є оптимальною або спостерігається позитивна
динаміка - 1
Значна позитивна динаміка або навченість має стабільно високий рівень - 2
|
Характеристи-ка проміжної та підсумкової атестації, класні журнали,
звіти, довідки. Дані за останні 3 роки
по класах на вибір.
|
||
Якісна успішність з предмету всіх учнів
|
Негативна динаміка - 0
Якість знань не змінюється і є оптимальним - 0,5
Якість знань не змінюється, але є оптимальною або спостерігається
позитивна динаміка - 1
Значна позитивна динаміка або якість знань не змінюється, але має
стабільно високий рівень - 2
|
|||||
Кількість учнів, які проявляють інтерес до вивчення предмета
(олімпіади, конкурси)
|
Показник не розкрито - 0
Кількість учнів, які проявляють інтерес до предмета, становить до 50% - 1
Кількість учнів, які проявляють інтерес до предмета, становить понад 50% - 2
|
|||||
Позитивна динаміка вирішення виховних і
розвиваючих програм навчання (розвиток загальнонавчальних умінь,
компетентностей, виховання особистісних якостей учнів)
|
Показник не розкрито - 0
Показник розкрито частково - 0,5
Показник розкрито - 1
|
|||||
Максимально можлива кількість балів за критерієм 1 - 7 балів
|
||||||
2.
|
Організація й результативність позаурочної діяльності з предмета
|
Систематичність позаурочної діяльності
|
Позаурочна діяльність не представлена - 0
Поодинокі позаурочні заходи протягом року, не вимагають тривалої
підготовки - 0,5
Наявність програми або плану позаурочної діяльності з предмета,
позаурочна діяльність обґрунтована і систематична - 1
Позаурочна діяльність обґрунтована і систематична, має різноманітні, в
тому числі інноваційні форми - 1,5
|
Перспектив-ний план роботи вчителя, аналіз роботи майстерні (останні 3
роки)
|
||
Наявність особливих досягнень учнів
|
Досягнень немає - 0
Учні є переможцями олімпіад, конкурсів міського (районного) рівня - 1
Учні є переможцями обласних олімпіад, конкурсів, змагань, є учасниками
всеукраїнських і міжнародних конкурсів та проектів - 1,5
Учні є переможцями та призерами всеукраїнських та міжнародних олімпіад,
конкурсів, змагань - 2
|
Дипломи, грамоти, подяки, протоколи.
|
||||
Кількість учнів, залучених до позаурочної діяльності (конкурси, проектна
діяльність, гуртки, за винятком олімпіад, факультативів)
|
Учні не залучені - 0
Залучено до 15% від загальної кількості учнів - 0,5
Залучено від 15 до 35% учнів - 1
Залучено більше 35 % учнів - 1,5
|
Перспектив-ний план роботи вчителя, аналіз роботи майстерні (останні 3
роки)
|
||||
Максимально можлива кількість балів за критерієм 2 – 7,5 балів
|
||||||
3.
|
Забезпечення високої якості організації освітнього процесу на основі ефективного
використання сучасних освітніх технологій, у тому числі ІКТ
|
Активне використання проектних і дослідницьких технологій в освітньому
процесі
|
Низький рівень представленості показника - 0
Середній рівень представленості показника - 1
Високий рівень представленості показника - 1,5
|
Перспектив-ний план роботи вчителя, аналіз календарно – тематичного плану
|
||
Використання ІКТ в
освітньому процесі
|
Використання ІКТ зводиться до мультимедійної презентації як сучасного
засобу наочності - 0,5
Представлені різноманітні форми ІКТ, що використовуються вчителем
(презентації, інтернет-ресурси, електронні довідники, тести і т.д.) - 1
Вчитель використовує дистанційні форми роботи з учнями - 1,5
Учитель представляє інноваційні форми використання ІКТ, використовує
цифрові освітні ресурси - 2
|
|||||
Максимально можлива кількість балів за критерієм 3 – 3,5 балів
|
||||||
4.
|
Професійний розвиток вчителя
|
Засвоєння програм підвищення кваліфікації або професійної перепідготовки
|
Засвоєння програм не представлено -
0
Засвоєння програм у формі стажувань, курсів очної, очно заочної або
дистанційної форм навчання - 1
|
Дипломи, свідоцтва
|
||
Результати методичної роботи
|
Робота з методичної теми не ведеться, не бере участь у роботі ШМО,
педрадах - 0
Бере участь у роботі ШМО, педрадах, виступи відображають системний
характер роботи над методичною темою -
0,5
Активно бере участь в роботі педрадах, шкільного або міського (районного)
МО, виступає з доповідями, звітами, проводить відкриті уроки і заходи,
розроблені і представлені дидактичні матеріали і методичні рекомендації - 1
|
План роботи, аналіз роботи школи (останні 3 роки), довідки, доповіді
тощо)
|
||||
Узагальнення особистого педагогічного досвіду
|
Педагогічний досвід не представлено -
0
Педагогічний досвід узагальнено та подано у вигляді статей у друкованих
виданнях - 1
Педагогічний досвід узагальнено та подано у вигляді статті у друкованих
виданнях , індивідуальних творчих проектів, звітів про результати
дослідно-експериментальної роботи на обласному рівні -1,5
Педагогічний досвід узагальнено за модульною технологією і представлений
в обласному банку педагогічних даних -
1
|
Копії публікацій, статей, творчих проектів
|
||||
Презентація узагальненого особистого педагогічного досвіду
|
Участь у конкурсах професійної майстерності на місцевому(районному)
рівні - 0,5
Участь у конкурсах професійної майстерності на обласному
рівні - 1
Участь у конкурсах професійної майстерності на всеукраїнському
рівні - 1,5
Проведення майстер-класу на конференціях
і семінарах міського(районного) рівня -
0,5
Проведення майстер-класу на
конференціях і семінарах
обласного рівня - 1
|
Дипломи, грамоти, подяки, протоколи.
|
||||
Максимально можлива кількість балів за критерієм 4 – 10 балів
|
||||||
5.
|
Організація виховної роботи
|
Форми організації виховання
|
Не займається - 0
Займається несистематично - 0,5
Традиційний підхід до виховання
на уроках - 1
Проведення предметних тижнів, вечорів, конкурсів майстерності - 2
|
Анкетування учнів, батьків, урок
|
||
Максимально можлива кількість балів за критерієм до 3 балів
|
||||||
6.
|
Дотримання трудової дисципліни і належне виконання трудових обов'язків
|
Порушення трудової дисципліни
|
Трудова дисципліна порушується неодноразово - мінус 2 бали
Трудова дисципліна порушена одноразово - мінус 1 бал
Трудова дисципліна
дотримується - 0,5
|
Акти, довідки, доповідні, заяви
|
||
Виконання посадових обов'язків
|
Численні зауваження та стягнення з боку адміністрації
школи - мінус 2 бали
Наявність одноразових зауважень та стягнень з боку адміністрації школи - мінус 1 бал
Стягнень та зауважень немає, посадові обов'язки виконуються своєчасно - 0,5
|
|||||
Відсутність листів непрацездатності протягом
року - 2 бали
|
||||||
Максимально можлива кількість балів за критерієм до 3 балів
|
||||||
7.
|
Аналіз стану матеріально – технічної бази шкільних майстерень
|
Напрями роботи з розвитку
матеріально – технічної бази майстерень
|
Наявність паспорту
майстерні – 0,5
Збереження інструменту та обладнання –
0,5
Атестація робочих місць – 0,5
Наявність методичної літератури, довідників, тестових
матеріалів – 0,5
Заходи дотримання правил техніки безпеки – 1
|
Перспектив-ний план розвитку майстерні, інструкції з безпеки праці,
журнал інструктажів з БП
|
||
Максимально можлива кількість балів за критерієм до 3 балів
|
||||||
8.
|
Використання заходів направлених на збереження здоров’я дітей в
освітньому процесі
|
Результати роботи по збереженню і зміцненню здоров'я учнів
|
Вчитель оптимізує навчальний процес з метою збереження та зміцнення
здоров'я учнів - 1
Представлені оригінальні методики використання вчителем для зміцнення
здоров'я учнів - 1,5
Робота по збереженню та зміцненню здоров'я дітей не ведеться - мінус 1 бал
|
Програми, плани роботи вчителя
|
||
9.
|
Залучення батьків до освітньо виховного процесу
|
Організація роботи з батьками
|
Вчитель використовує різноманітні форми організації роботи з батьками - 1
Батьки беруть активну участь у проведенні заходів, запланованих вчителем - 1
Педагог реалізує запити батьків до змісту й організації освітнього
процесу (приклади) - 1
|
Індивідуаль-ний план роботи вчителя, виступи на батьківських зборах
|
||
Максимально можлива кількість балів за критерієм 1 - 3 бала
|
||||||
Максимально можлива кількість балів за всіма критеріями – 40 балів
|
||||||
пʼятниця, 1 квітня 2016 р.
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар